internetové obchody

Nabízíme komplexní a efektivní řešení pro internetový obchod, ať již určený koncovým zákazníkům (B2C), tak firemní klientele (B2B). Díky účinné optimalizaci pro vyhledávače (SEO) dosahují provozovatelé přechodem na náš systém až několikanásobného zvýšení obratu bez investic do placené reklamy.

klíčové vlastnosti našeho řešení:

IQosCommerce

Nesnažíme se vám prodat vlastní originální & geniální systém (který běží v ostrém provozu na několika instalacích1), ale implementujeme osCommerce, světově nejrozšířenější e-commerce systém. Má to řadu výhod:

  • software je zdarma a Open Source: platíte pouze za implementaci, grafické zpracování a hosting. Na rozdíl od výlučně-hostingových služeb jako je Vltava2000 nebo Inshop si můžete obchod instalovat na vlastním serveru, dělat v měm další úpravy a případně jej dále distribuovat2).
  • pro osCommerci existuje více než 4.000 hotových doplňků a rozšíření, které nabízejí řešení pro takřka jakýkoli požadavek provozovatelů. Jejich implementace není triviální a mohou být vzájemně nekompatibilní, nicméně vývoj i velmi náročného zákaznického na míru je řádově levnější a rychlejší.
  • rychlé publikování a odstraňování bezpečnostních chyb: díky rozšířenosti OSC jsou bezpečnostní chyby odhaleny a odstraněny komunitou vývojářů ještě dříve, než by mohly být zneužity k průniku do systému; naproti tomu u menších close-source projektů je daleko pravděpodobnější, že to bude hacker, kdo chybu v systému objeví a zneužije, protože pouze výrobce má přístup k jeho zdrojovým kódům.

efektivní optimalizace pro vyhledávače

Kvalitní SEO optimalizace umožňuje našim klientům úspěšně prodávat bez investic do placené reklamy, díky tomu, že se jejich produkty umisťují na první stránce výsledků ve vyhledávačích.

pohodlná správa systému

Vyvinuli jsme vlastní administrační rozhraní, které několikanásobně zrychluje ruční vkládání zboží Podle konkrétních potřeb klienta upravujeme uživatelské rozhraní pro vkládání zboží a manipulaci s objednávkami tak, abychom našim klientům ušetřili každé zbytečné kliknutí.

automatizovaný import zboží

Čím více zboží máme v našem obchodě, tím více toho prodáme. Ovšem ručně přidávat tisíce položek je dřina. Od čeho ale máme automatizaci?

  • on-line propojení databází To je ideální řešení, pokud je technicky možné. Umíme nejen hromadně importovat ceníky, ale i automaticky vypočítávat prodejní cenu na základě dané marže, aktualizovat ceny stávajícího zboží a odstraňovat z nabídky položky, které již nejsou skladem.
  • import ceníků z Excelu Pokud váš dodavatel nepoužívá databázi, pravděpodobně vám data posílá ve formátu MS Excel. Připravíme pro vás sadu šablon podle tabulek jednotlivých dodavatelů a import ceníků je jen o málo nepohodlnější než v případě propojení databází.
  • stažení katalogu z internetu Někdy vám dodavatel řekne, že má webové stránky a ať si zboží stáhnete z internetu. Ve většině případů umíme vytvořit skript, který dokáže automaticky aktualizovat nabídku internetového obchodu přímo z webových stránek dodavatele. Může to být i pohodlnější než importovat ceníky v Excelu.

B2B/B2C

IQoscommerce umožňuje prodávat jak koncovým zákazníkům, tak velkoobchodním nebo registrovaným zákazníkům, přičemž je možné nastavit různé systémy slev:

  • slevy/příplatky lze nastavit pro skupinu uživatelů
  • pro každého klienta mohou platit individuální ceny a to jak percentuálním výpočtem z ceny velkoobchodní/doporučené, tak stanovením individuální ceny pro dané zboží a uživatele

platby

  • na dobírku
  • bankovním převodem
  • platebními kartami3)

automatický výpočet poštovného

Pro uskutečnění nákupu potřebuje zákazník internetového obchodu vědět celkovou cenu včetně všech dalších nákladů. IQoscommerce vás nebude omezovat nutností stanovit dopravné pošální částkou. Možné metody výpočtu poštovného:

  • dle váhy balíku;
  • dle celkové ceny;
  • dle cílové země

vyhodnocování úspěšnosti internetového obchodu

Kromě běžných statistik prodeje implementujeme vyspělý monitoring systém Google Analytics, který umožňuje sledovat tzv. konverzní poměr a především monitorovat úspěšnost nákupního procesu, tedy sledovat, jestli např. zákazníci v nějaké fázi nákupního procesu neopouštějí své plné košíky před zaplacením (třeba kvůli ceně poštovného nebo proto, že se v obchodě nevyznají).

1) Největší tuzemský provozovatel internetových obchodů, Vltava2000 má k datu 15. 5. 2007 513 instalací, na serveru osCommerce je registrováno 12.500 obchodů, celkový počet instalací včetně klonů se se odhaduje na 50-100.000.
2) při splnění podmínek GPL licence
3) V současné chvíli jsme schopni implementovat platby kartami v těchto bankách: Ebanka, Česká spořitelna, Komerční banka
internetovy-obchod/start.txt · Poslední úprava: 08.06.07 03:25 autor: sim

odkazy

reference

Yinyang.cz

více informací

více informací

Brana.cz

Bookman.cz

RybkaPublishers.cz

Garamond

Práh

knihkupectví

Pragma

knihkupectví duchovní literatury


Recent changes RSS feed
copyright © studioIQ.cz 2007