srovnání s konkurencí

Zoner Inshop

je nepochybně vyzrálý systém. Můžeme závidět: hotový import do řady účetních systémů, to je však jeho jediná konkurenční výhoda:

  • jedná o typický hostingový systém, u kterého nemá zákazník šanci - pokud se jejich obchodu daří a chce jej rozšířit - dostat provoz shopu pod svou kontrolu na vlastním serveru a provádět zásahy do zdrojového kódu nebo vyvíjet vlastní doplňky.

Zcela zásadním nedostatkem Inshopu je amatérská snaha jeho tvůrců předstírající optimalizaci pro vyhledávače (SEO):

  • Všechny stránky Inshopu mají jednu pevnou sadu klíčových slov, což mohou vyhledávače chápat spíš jako spam.1).
  • v současné době Zoner nabízí URL Rewrite jako experimentální doplněk na požádání pro zákazníky, kteří vědí, o co se jedná, ale způsob přepisování velmi primitivní a neúčinný a vůbec neplní druhou zásadní funkci SEO URLs, totiž to, aby se daly snadno někomu nadiktovat2).

vltava 2000

Provozovatel o sobě tvrdí, že je “největší obchodní centrum na českém Internetu” (k datu 2.5. 2007 má 511 otevřených obchodů). Také disponuje hotovým importem do účetnictví, ale pouze do do dvou (Money2000 a Pohoda). Můžeme závidět export zboží do vyhledávaní na Seznamu, Centrum.cz a Jyxo.

1) Vyhledávače berou klíčová slova, obsažená v tagu KEYWORDS v potaz jen tehdy, pokud se dotyčné slovo zároveň objeví ve viditelném textu stránky.
internetovy-obchod/srovnani-s-konkurenci.txt · Poslední úprava: 24.05.07 14:58 autor: sim

odkazy

reference

Yinyang.cz

více informací

více informací

Brana.cz

Bookman.cz

RybkaPublishers.cz

Garamond

Práh

knihkupectví

Pragma

knihkupectví duchovní literatury


Recent changes RSS feed
copyright © studioIQ.cz 2007